Draft: Okt. 16, 2009

Hej på er gubbar!
Tack för senast, lika trevligt varje gång när vi träffas. Bra arrangerat av dig Per ( måste känt dig trygg med att ha Leif i bakgrunden som hjälpte dig att dra i trådarna).
Själv har jag börjat med planeringen för nästa års träff, har förbokat ett ställe på en öde ö,klicka på länken, som jag tror kan bli spännande. Några kronor dyrare än vad vi är vana med men det tror och hoppas jag att vi kan kosta på oss nå´n gång. Ett tips är att om ni börjar med att lägga undan 50 kr av varje löning eller pension med början i november så har ni löst den biten när vi träffas i augusti. Hör gärna av er för synpunkter och eventuella önskemål, jag återkommer med detaljerad info längre fram. 

ha det // Mats

PS. Conny, bra inlägg om din papegoja. Skicka gärna lite mer så´nt
Avkopplande eftersnack...



www.bassholmen.net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0